Monday 19 September 2011

OpEn HouSe!!



holla~ Assalamualaikum....sorry for the late new post. owk..today i will tell bout my life...don't getting bored yaa~ watch out!!! :D





cerita nya bermula mse Sabtu yg lepas. cik su aka makcik warung yg aku rapat nak wat OPEN HOUSE!! yeayyy!!!! ~exited3!!!~ <3<3
aku: 'cik su, bile majlisnye??'
cik su: 'pagi'
aku: 'alright!! ct datang dalam pukul 9am'

esoknye...
(10.50am!!!) @_@''
err....err....errrrrr............maq!!!!!!!!!!!!! astaghfirullah~ janji aku..janji aku.....
(psssttt..ingat kalau da berjanji sedaya upaya tunaikan..kalau xnak dapat balasan akhirat kecuali bagi yang menghadapi halangan)
lepas sedar aku terus tepon cik su...minta maaf atas kelewatan..nak x nak..aku pergi jugak dlm pukul 11.30am..fuuhh~
aku sampai je kene bebel la pulak...hahhaa..xpe lah...suapan tok pagi hari yee~ XD
pagi tuh..sampai2 je da kene susun kueh dalam piring...macam-macam jenis kueh ade....yang aku x tau nama pown ade...hehee...(malu je da tue pown x tau nama kueh) 
antara juadah yang disediakan:
desert
- kek gula hangus
- agar-agar
- karipap sardin
- orange
menu utama
- nasi putih
- daging masak kari
- sayur nangka masak lodeh
- ayam goreng plus ikan masin
- pelbagai jenis sambal (sambal belacan, budu, tempoyak)
- pelbagai jenis ulam (timun, petai, ulam raja)
- kangkung tumis
air
- orange jus
waaaaa~ pabile senarai balek makanan yang ada...hamboo00iii...terliur ceq naa....hoho0~

sambil-sambil layan tetamu aku sempat berposing2..hehhee...seperti biasa...XD 
untuk penambahan maklumat...selama 2 hari aku jadi anak cik su..huhuuu...(ayat bombastik lar pulaaak)

nadiratul jannah!!! nice name dear..love it!! :)


hah!!! ni pulak anak kaq nor...nampak x akak yang kat belakang tuh???? hah,..dia lah kaq nor...uuu~ comel x budak ni?? comel kan..comel kan..hehhee (smbil angkat-angkat kening kiri)


sempat berposing at bilik bawah!!! heee....XD


masa majlis pagi tuh aku pakai baju seluar je..heee...wat malu plak..orang biasa pakaila baju kurung ke..nampak la sopan sikit kan...hheee..maklumla...aku ni sempoi sangat..konon xnak bajet ayu la kate kan..hhahaa..pasan sungguh!!!



peeeewiitttt~ >.<


credit to NURUL AIN SHAHROM ~ thx dek~


huhuuu~ time ni aku nak ikut cik su pergi open house at ampang...jauh kan...tapi pelik x bile aku pakai baju kebaya nie?? hehhee.. x sangka kan?? kalau ade event je aku pakai macam ni..kalau yang biase2.. xde lah aku melaram macam ni kn..

lepas maghrib dalam pukul 8pm kami gerak ke ampang. xde lah lame mane pown..dalam berape minit jek..agak berliku-liku la...aiii maklumla nak pergi rumah orang kenamaan kan...

jeng..jeng...jeng...da sampai pown...sampai-sampai je terus makan....MAKAN lagi..hehee...rezeki aku arinie melimpah..Alhamdulillah,syukur~ XD 
(di rumah dato' *** nama x bole bagitahu..nanti kontroversi!! hehee)

aku makan lontong ngan ayam masak merah...seriuzz sedap!!!! hingga menjilat sudu an garfuu..wawaaa~ nape x ambil laen??? hurmmm..untuk maklumat tambahan...semua hidangan adalah berdasarkan daging ye...macam-macam jenis lauk daging kambing ade...haishhh susah jadi orang yang x makan daging nie...tapi aku x rasa nasi *** k fine..aku lupa lak nama dia...tapi memang jarang la orang nak masak nasi tu..RUGI la pulak..tapi xpe..memandangkan aku da kenyang..so,.. aku xde la terkilan sangat kan..hee ~cover..cover~ XD

after kol 1am kami balek ke rumah selepas melawat BAPAK.....so nampaknye aku bermalam di rumah cik su. sasaran aku ialah AIN!!!! so,.thanks to ain sebab tolong ambilkan barang-barang akak k...:)

**

hari yang menggembirakan plus mengenyangkan!!!
sabtu 17/9/2011
thanks a lot cik su!!!
love u la cik su <3

***

3 comments:

  1. hohoho..hey !! akq salah eja nme kte larh..my name is nurul ain shahrom !! mmg selalu jadi mangse akq.. :) oke Tq..

    ReplyDelete
  2. hahhaaa..hambo0i~ da ade blog da yeee..
    gwd2~ :3
    alor...betolla AIN kan..hehee :p

    ReplyDelete
  3. heee..da betolkan!! update!! :D

    ReplyDelete