Friday 19 August 2011

jUaL mAhaL?? =.=''



erkk.....buat pertama kali aku tersentak...
okey fine..ada orang cakap ngan aku..:
'JANGAN JUAL MAHAL SANGAT LAH'
=.=''

***




It's tough..
But I;m trying to
get used to it...
Hope you're doing fine too....my dearest hubby :')
memang penat,banyak dugaan,memang susah..
untuk tunggu yang satu..
tak apa..aku akan tunggu....kita sama-sama tunggu..kn..:')


***





sedih???...= a'ah..sebab takut jatuh sayang pada orang lain sebelum pada suami T^T
debar2??...=a'ah..sebab debar2 lah nak tunggu si dia datang :3
love sick??....=hahaha..a'ah.....*malu-malu*
suka??...=heeee...mestilah..
riang??....=..eh,..takkan lah tak... :p
gedik??...=....errr..errr...ye k0wt..TERtunggu-tunggu pulak~

***





***
k,kepada sesapa yang cakap macam tuh...
ni mimik muka aku menggunakan wajah orang lain..(refer pic bawah)
hahahaaa
~whatever~


***




ada orang cakap aku lari dari kenyataan...
ada orang cakap aku lari dari kisah silam..
ada orang cakap aku takut dengan kemungkinan-kemungkinan....
hahahhaa..yekew??
for those,you don't know anything about me..so..can you let me peaceful in my life...:')


**




hahhaaa...gambar ni sangat co0l kan...
kalau ada orang cakap macam tuh lagi....aku nak wat aksi macam ni lah...
hmm..NICE :D

***




"ya Allah, jika aku jatuh cinta..
maka jatuhkan lah cintaku pada orang yang melabuhkan CINTANYA pada-Mu..
agar bertambah kekuatan ku untuk MENCINTAI-Mu" ~aminn :')
~mo0d-masih tetap menunggu~


***




hahahaa...tak tahu sebab musabah letak gambar ni..
tapi, aku rasa gamba nie comel dan co0l~
menanti seseorang bukan sesenang macam tunggu daun gugur
menunggu seseorang bukan sesenang macam menanti baju siap dibasuh
menerima seseorang bukan sesenang macam memilih kasut
meredhai seseorang bukan sesenang macam memberi makan kepada makhluk lain
mencintai seseorang bukan sesenang dengan meluahkan kata-kata sayang
tapi...memberi kasih sayang tu senang sesenang macam minum air..
tenang dan segar

***





JANGAN JUAL MAHAL LAH SITI~
hahahaa....aku rasa....aku tak jual pape...
tapi...bagi aku...
tak couple pown tak apa
aku tetap akan tunggu seseorang
walaupun aku tak sempat...yelah..dunia pun da tua...heee
"Allah da tetapkan pasangan setiap seorang"
aku cuma bawa kata-kata ni jewp
so,..aku tak kisah orang nak cakap apa...yang penting aku happy dan tak susahkan orang
nak tahu aku jual mahal or tak???
~try purpose me infront my parents~
#tetiba mo0d serious...hahaa..wo0aahh!!! ;)


***


No comments:

Post a Comment